2012. május 13., vasárnap

13. újítás - Új körmök

Jobban mondva új festett körmök, mert semmi körömbeültetésről vagy műkörömről nincs szó, épp csak arról, hogy új körmöket festettem magamnak. Persze jó pár körmöm hosszabb volt, de tegnap - nem tudom mi volt a körmeimmel - egy csomó betört... :S De azért megmutatom, hogy mit alkottam, ugyanis a nemrég vásárolt lila Moyra lakkal dolgoztam, plusz körömmatrica és plusz egy fekete crack lakk.

A képek nagyon homályosak, tudjátok hogy egy kézzel nagyon béna vagyok, mert még jobban kijön a kezem remegése :D ... Ja, és a legjobban sikerült képeket hagytam csak meg X'D ... Tehát, borzasztó. Majd ki fogok találni valamit erre, hogy ne legyen ennyire feltűnő... Majd agyalok rajta :D ...


Ilyen szép fekete rózsás-köves matricát tettem fel :) ...


Ilyen jól néz ki a crackes lakk a lilával - nekem nagyon tetszik.


A legélesebb kép :D ... Ami jó is lenne, ha a hüvelykujjam is rajta lenne... :D


Ez pedig a bal kezem.

A kimenésekért elnézést, én nagyon bénán festem a kezem (főleg a balt, mert jobbkezes vagyok), és nem hiszitek el, de már mostam le róluk :D ... ami rajtamaradt az lustaság meg figyelmetlenség. A vicces, hogy ahogy most végignéztem a körmeim, nincs rajtuk kimenés, szerintem ezek csak a kép kedvéért másztak oda :D ...

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...