2012. május 24., csütörtök

22. újítás - Új ragasztópisztoly


A múltkor voltunk barátnőmmel Tesco-ban és ott néztem ki ezt az édes kis apróságot leárazva, és mivel 2 db volt már csak belőle, így muszáj volt elhoznom belőlük az egyiket :) ... Ráadásul jóval kisebb is, mint az enyém, így reménykedem benne hogy könnyebb lesz az apróbb munkáknál használni, ugyanis az eddigivel sokszor szenvedtem.

És bár még fogalmam sincs hogy honnan fogok bele belet szerezni, de nem estem kétségbe, adtak hozzá kettőt, ha az elfogy, akkor leszek majd csak gondban :D ...


2 megjegyzés:

  1. A legtöbb kreatív boltban árulnak ragasztópatront a kicsikhez is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :O ? Mert én eddig csak nagyhoz láttam, de majd jobban körbenézek, köszi a tippet :) !!!

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...