2012. május 25., péntek

25. újítás - Egy nap, hogy jobban érezzem magam a bőrömben

Nem ezt akartam eredetileg a mai újításnak, de végül csak ez lett :) ... Hogy miről van itt szó?

Nos, az egész úgy kezdődött, hogy reggel lefőztem a teám (kávé helyett ugye), és takaróval beültem a TV elé. Imádok így "felkelni", jobban feltölt, mint egy hideg zuhany :) . Ezután egész nap csak olyan dolgokat csináltam, amitől még jobban érzem magam (2 óráig ki se keltem a TV elől :D )

- finom ebédet ettem, friss salátával

- kimostam, kiteregettem, így még kellemes illat is lett a lakásban ^^

- lemostam a lepattogott lakkom és újat kentem fel

- elmosogattam rengeteg edényt, amikhez tegnap nem volt sok kedvem :$

- kicsit pakolgattam a lakásban, és bár túlzottan nagy pedáns rend nincs még így se, azért a kupitól is messze állunk :D

- nagy arctisztítást csináltam (pólustisztító, bőrtisztító, bőrradír, Edina paradicsomos szappanja)

- hajat mostam, ami már nagyon rámfért, főleg hogy ma hajat akartam festeni, de az majd csak jövőhéten lesz, most valahogy nincs hozzá kedvem :S ...

Ezek az apróságok nálam eléggé hozzátettek ahhoz, hogy ma egy kicsit jobban érezzem magam a bőrömben, és jobb legyen a közérzetem :) ... Nem nagy valami, de attól még jó ^^ - és pont emiatt volt számomra fontos ez a 31 napos megújulást :)

1 megjegyzés:

  1. Szuper! Időnként kell egy kis idő CSAK MAGUNKRA is. :) Az előző napi salátád is tetszett, nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...