2012. május 28., hétfő

28. újítás - Takarítós nap

Május 31-ig jelentkezhettek a játékra nálam ITT :) !


Nem nagy büszkeség, de be kell valljam, hogy az elmúlt időben igencsak hanyagoltam a takarítást, annyira hogy általában csak tűzoltást végeztem. De ma meglátogatott hosszú idő óta nagymamám, és ő megelégelte a dolgot, nekiállt konyhát takarítani. Gondoltam, ha ő konyhát takarít, akkor én fürdőt. Egész szépen kipocultuk ezt a két  helyet, még este szépen kiporszívózok, és akkor megint lehet pihizni egy ideig :) ...

2 megjegyzés:

  1. Mármint június 1-ig lehet jelentkezni, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jujj, igen, picit elírtam! Pontosabban május 31 és júni egy fordulójáig lehet :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...