2012. május 2., szerda

2. újítás - Új pénztárca

Hát, igen, szegény előző pénztárcám szétjött :( ... Lassan két éve nyúzom, így nem is csoda talán :))) ... Így, a mai nap feladata volt, hogy beszerezzek egy újat. Elég sokat megnéztem, sokat dilemmáztam, gondolkodtam... Majd végül Ő lett a végeredmény :) ...

A régi és az új pénztárcám. Tesóm szerint "felnőttem" :D

Egyszerű fekete pénztárca, kis fehér résszel, nyuszinyomattal (emiatt muszáj volt :D ), és egy szép lakk masnival.


Ami nekem nagyon tetszett, hogy több részes, ráadásul az aprót el lehet különíteni egy cipzárral.


Hatalmas, nyuszifüleket idéző lakk masni


A nyusziminta ^^


Picit kevesebbet terveztem rá költeni (1000-1500 körül akartam venni, ő 1800 volt), de nagyon remélem, hogy megérte :) !

4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz! :) Csak azt nem értem, az előző tárcádba hogy fértél bele... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából csak a pénzt tartottam benne, és sajnos úgy elég könnyen :D ...

      Törlés
  2. Juj, ez a tárca nagyon szépséges! :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...