2011. január 7., péntek

Csak mert nem a levegőbe beszéltem...

Nem is olyan rég írtam, hogy van pár "projektem", amit egyszerűen képtelen vagyok leírni. És hogy lássátok, hogy nem a semmibe beszélek, íme egy printszkrín.


Ez az én kis blogos mappám tartalma. Lehet hogy a nevek nem nagyon mondanak nektek túl sok mindent, a többsége nyakék, de csináltam már egy projektet a Fűzőgép használatáról is, bár azt majd lehet hogy elvetem.

De legközelebb 17én fogok vizsgázni :) , és addig még akarok mutatni nektek pár dolgot. Kívánjatok nekem sok-sok plusz időt, és jó agyat, hogy fel tudjam fogni majd a pszichológiát!!
Ma is akartam mutatni nektek pár dolgot, de vizsga után úgy elaludtam (ráadásul a szőnyegünkön :D ), hogy 4 órán keresztül csak aludtam :S ... Ezután már csak varrogattam (Egy Máriás és egy MallWorld által inspirált nyakéket). És olyan jól esett :$ ... Le se tudom írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...