2011. január 10., hétfő

Praktika - Életem legelső kitűzője...

Íme életem legelső kitűzője. Fehér csipkéből és fekete textil alappal. Remélem tetszik :) ...

A hátulját nem merem megmutatni, ugyanis rettenetesen bénáztam :D ... Még jó, hogy a fehér csipke szegény rákerült...

Egy kreatív blogon láttam egyszer (sajnos már nem emlékszem, hogy melyiken), hogy úgy kell a közepén a gombot megcsinálni, hogy sniccerrel egy kupak oldalát levágjuk. Megpróbálkoztam vele, nekem nem jött össze, rettenetesen bénán nézett ki. Ezért nagyon vastag kartonokból (2 db), és a közöttük lévő 1 réteg kétoldalú ragasztóból eszkábáltam össze a belső gombot, utána "behúzásokkal" simítottam rá a tetejére a fekete szövetet, aminek a hátuljára ráerősítettem a fehér csipke anyagrészt.
TV-zés közben nagyszerű foglalatosság :) (nem szeretek ugyanis csak TV-ni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...