2011. január 8., szombat

Praktika - Mall World által inspirált "Collar" nyakék

Aki szokott Facebook-on játszani, az lehet, hogy már hallott a MallWorld-ről. Ha nőből van, akkor van arra is esély, hogy játszott is már vele, VAGY ismer olyat, aki játszik vele.
A MallWorld lényege annyi, hogy van egy boltod, oda rendelhetsz ruhákat, amiket a betérő vendégek megvesznek, illetve mások boltjába betérve te is vásárolhatsz magadnak ruhákat, illetve a barátaidat is felöltöztetheted -> tehát egy tipikus lány-játék.
Ciki, nem ciki, én egy "hardcore softgamer" vagyok, így a MallWorld-el is szoktam játszani (sajnos), és találtam egy nyakéket, ami nagyon megtetszett belőle. Ez a "Collar" nyakék lenne, amit most egy barátnőmnek készített felöltöztetésen mutatnék be nektek :)
Tehát, nagyon megtetszett ez a nyakék, így úgy döntöttem, hogy megcsinálom. Miért is ne?

Ami kellett hozzá:
- csipke (2 ugyanolyan hosszú)
- kapocs
- karika
- cérna és tű

A két darab csipkénket 1-1 oldalról varrjuk rá a karikánkra. Fontos odafigyelnünk, hogy a csipkénk jól álljon, illetve hogy azonos irányba varrjuk el a csipkét. Itt nem szabad tévednünk, hiszen ez lesz a nyakékünk eleje, és az esetleges csúnyaságok szem előtt lennének.

Ha a karikánk a helyén van, akkor már csak a csipkék másik végét kell elvarrnunk, és rá a kapcsot.
Ez egy nagyon gyorsan és egyszerűen megcsinálható nyakék, mégis szerintem marha jól néz ki :) ... Csak gratulálni tudok annak aki megtervezte eredetileg! (sajnos nem tudom, hogy ki volt az)


tök jó ezen a szőrös szőnyegen képet csinálni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...