2011. január 23., vasárnap

Helyzetjelentés

Sok agyalás után úgy döntöttem, hogy egyenlőre hanyagolom a medálok megcsinálását, ugyanis nem vagyok megelégedve 100%-san az A-tervvel, így akarok B és C tervet is :D . Túl egyszerűnek találom a "sima" szublimált medált :S , valamivel fel kéne dobni. Tehát, ezen az ügyön még dolgozom.

Így, mivel mostanában úgyis a kitűzőkön agyalok, úgy döntöttem, hogy inkább kitűzőket gyártatok édesapával, hiszen szerencsére textileket is lehet szublimálni. Így a tegnapi napom az alap meggyártásával telt el (lett is belőle 15 db, de ebből egyet már megcsináltam, arról képek hamarosan, csak az sincs 100%-san befejezve), a maradék 14-re pedig terveztem mintát, igaz még csak gépen van meg (12 db van, még nem tudom, hogy melyik 2ből kell 2, lehet a maradék 2-re majd valami más kerül...). Így is lett nekem:
- 2 Mary Shellym
- 2 Amelia Earhartom
- 2 Lugosi Bélám mint Dracula gróf
- 1 dr. Crippenem
- 1 Lizzie Bordenem
- 1 pókocskám
- 1 Morticia Addams-em
- 1 Gomez és Morticia Addamsem
- 1 Emilym a Corspe Bride-ból

Mit ne mondjak, elég rosszul érintett, hogy hülye voltam, és nem mértem le előre a köröcskéim, így a tegnapi melóm (amikor elsőnek szerkesztettem meg a kerek kis "gombocskákat") tök felesleges volt.

LÁNYOK, FIÚK! Soha ne dolgozzatok úgy, hogy nem tudjátok a 100%-os méreteket, mert tök felesleges :D ...

Így ma újradolgoztam, de nem volt baj, mert szerkesztettem "kis szegényt" is a képekhez. Minden esetre, ha minden jól megy, akkor holnap (vagy inkább ma) meg is csináljuk a képecskéket, és jövő héten már lesz időm bulizni (ami már nagyon rám fér, érzem), és varrni :) . Drukkoljatok, hogy jól sikerüljön a szublimálás!

Addig egy kis zene :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...