2011. január 20., csütörtök

FONTOS! - Szavazásra bocsájtom...

Van egy IKEA-s, 3 fényképtartós képkeretem, és fogalmam sincs, hogy mi legyen benne... Ezért szavazásra bocsájtom, hogy segítsetek nekem dönteni :$ -> ezért arra kérek mindenkit, aki esetleg erre járna, az hagyjon itt egy kommentet a véleményéről!

Szerinted melyik képvariációt lenne érdemes megvalósítani?
(névre kattintva megnézhető a kép)



3) Bram - Bela - Vlad


5) Siluettek, bár itt még nem választottam, azért itt van pár ízelítő, amik nagyon tetszettek :) ...

LINK vagy LINK vagy valami hasonló :)

+1) Gondoltam valami tradicionális japán képre is, pl. erre a Gésára, akit "feldarabolnék", és úgy kerülne vele a képkeretekbe. Igaz picit olyan lenne, mintha valami ablakon át kukkolnám :D ... (gondoltam arra is, hogy pár +18-as Hokusai képet tennék bele, de ezt az ötletet gyorsan el is vetettem, nem pont hozzám illő dolog - bár elég érdekes képek azok... aki nem hiszi, annak mondom, hogy Google a jóbarát, keress rá a "Hokusai" névre a Képeknél, és ... hát ... gondolkodj :D )

Sok párosítás megfordult a fejemben, de nem mertem "dúrvábbakat" összehozni (pl. Post Mortem képek), mert félnék hogy behülyülök...

Akinek esetleg valami egyéb ötlete van, ne habozzon elmondani :) !!!
Kommentelőknek előre is köszönöm a segítségét!

4 megjegyzés:

  1. Nekem a 2. és a 3. jönne be nagyon! (Mondd hogy meglepődtél :P)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a 3., 4. és az 5. is tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Amúgy a Post Mortem is nyerő, én egyedül azért nem teszek ki olyat mert asszem azzal lépném át a férjem lélektani határait:)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...