2011. január 14., péntek

Képek - Alsószoknyák ^^

A fenti kép szalagavatókor készült, amikor is KisBlithe (vagyis én) full-díszmagyarban palotást táncikált :) . A képen egyébként a palotásozó lányok az osztályból (igaz nem mind) látható. (Na, vajon melyik lehetek én :D ?)
Azért kezdtem ezzel a képpel, mert hoztam pár alsószoknyás/petticoat-os képecskét, és gondoltam felhozom, hogy rajtam akkor volt először alsószoknya abronccsal együtt. És nem volt kényelmetlen. Lehetett benne ülni, állni, futni, táncolni, pörögni, minden. Nagyon jó volt... Bár eljönne megint ez a pillanat! Ráadásul a ruhánk is szép volt (kivételesen ebben az évben a palotásozók ruhája szebb volt, mint a keringősöké, és ezt nem is mi mondtuk, hanem a tanárok, mert végre nem valami olcsó ruha volt rajtunk, hogy rendes néptáncos vagy milyenes, igaz én egy számmal kisebben feszengtem, mert nem volt a méretemben ruha :D ... De hát ez van, ha az ember lánya 180 centit veri...)
Tehát, leányok, az alsószoknya nem rossz! Sőt! Az alsószoknyának köszönhetően a "rendes" szoknyánk esése sokkal szebb lehet! Mi sem jobb példa erre, mint egy igazi lolita, aki a szoknyácskája alá petticoat-tot húz! Ráadásul télen még melegít is...
Ráadásul nem muszáj méregdrágán vennünk sem, hiszen a netnek hála már varrhatunk egyet magunknak is, ha találtunk hozzá megfelelő szabásmintát!

És ha a kampányomnak vége, íme egy "kis történet":)

Azt hiheted, hogy az alszoknyák unalmasak. Pedig nem...

... rengeteg szín közül válogathatsz!

Vannak köztük rövidek...

... és vannak egész hosszúak is...

... Vannak nagyon fontos és híres alsószoknyák, például, akiket esküvőkön viselnek...

... vagy olyanok, akiket egy bálon...

... akadnak igazán különlegesek, bonyolultak...


... és vannak egész kellemesen egyszerűek...

... vagy aranyosan egyszerűek is...

... vannak, akikhez abroncs is jár...

... és vannak olyanok, akiknél ezt az abroncsot gondosan elrejtették.
Kis történetünk egyetlen lényege pedig:
"Ahány ház, annyi alsószoknya!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...