2011. január 2., vasárnap

Újra itthon :) - Szófosás mesterfokon

Vééégre, újra itthon vagyok, Szegeden, kis szülői ház látogatás után :) . Hoztam szépen minden kis kellékemet, így majd az "unalmas" (tehát amikor az agyam már kiégett a sok jogtól, szoc. munka elmélettől és pszichológiától) perceimben tervezem, hogy majd alkotok valami sok-sok szépet :) ...

Apró kicsi fejecskémben élnek is már képek, hogy mit lehetne, hogy lehetne, hogy lenne a legjobb, meg ilyesmi, de ez még picit arrébb van :) ...

Éljen a Vizsgaidőszak!!! :D

Sajnos, már most érzem, hogy teljesen ki vagyok készülve tőle :S ... Ennél rosszabb már csak egy japán diáknak lehet (mármint amennyire én tudom).

És hogy nehogy azt higgyétek, hogy csak a fellegekbe beszélek, íme egy nagyon is találó Fanta-Japán reklám. A kedvencem a Mr. Dragon :D ... "Híjjáá-híjjááá! Rendben, akkor ez benne lesz a tesztben!" XD ...



Jajj, és mivel úgy tűnik, hogy alakulgatnak a dolgok, picit pletykálgatok - úgy tűnik, hogy az Animagazin egy szerkesztőnénije leszek (nem főszerkesztő, ne tessék félreérteni!), ugyanis bevállaltam a Nuihari műhely rovatot (persze nem csak én fogom szerkeszteni), ami magyarul "Varrótű Műhely"-t jelent, és természetesen mindenféle szabó-varrás-kreatívoskó tutorialokat fogok írni, az Animeok és Mangák világából :) ...

Be kell valljam, egy kicsit hiányzik az "újságírás" (mármint azon a szinten, ahogy én műveltem), sőt, még az Expression is hiányzik valamilyen szinten :S ... Aki ismer "korábbról", az tudhatja rólam, hogy az Expressionbe, és persze az MGC-be is, a szívemet-lelkemet beleadtam, de sajnos belefáradtam, s az sem tetszett, hogy mások sz...tak ebbe a munkámba. Nem mindenki, de miután elhagytam az MGC-t, és az Expressiont is, még mindig kaptam az Expressionba cikket 2 hónap múlva is... Nem esett túl jól. (azért mert aki küldte, az valószínűleg rohadt érdektelen volt, és csak meg akarta jelentetni az írásait, le se tojta, hogy hol lehet - szerintem, vagy valami nagyon hasonló...)

Most bízom az AniMagazinban... Nagyon bízom benne... :)
Drukkoljatok!

Ja, igen, az Új emberré válás folyamatát egész jól viselem eddig :) ... (kopp-kopp) - Újévi fogadalmam még most is megtartom, rá két napra, tiszta jó vagyok XD ...

2 megjegyzés:

  1. Remélem nagyon jól fog sikerülni a varrós magazin! majd ossz meg linket hogy én is tanulhassak Tőled. Azokkal meg akik érdektelen f*ok, ne foglalkozz, nem érdemlik meg.

    :):)

    BUÉK!!!

    VálaszTörlés
  2. Jajj, lehet félreérthetően írtam, nem varrós magazin lesz, csak lesz egy ilyen topikja ^^...
    Lehet, Sorrow, hogy tényleg így kellene tennem, de nem tudok vele nem foglalkozni, mikor úgy érzem, hogy sárba tiporták a lelkem :( ...
    Egyébként tuti meg lesz osztva link ;) :) !!! Csak a következő 8 napot éljem túl :D ..

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...