2011. január 12., szerda

Praktika - Tündéres nyakék

Nem a legújabb gyártmányom, de még mindig tartozom vele, meg még eggyel, ezért gondoltam most picit pótlom a dolgokat.

Tehát, gyártottam egy tündéres nyakéket, egy régi nyakláncomból, amit szintén nagyon ritkán viseltem.
Tehát, ami kell:
- tündér medál
- szitakötő medálok
- lánc
- nyakéknek báronyszalag, hozzá kapocs
- nyakörvkarikák
- kis szerelőkarikák

Ha összevarrtuk a nyakékünknek a bársonyszalagot, és rá a kapcsot, akkor csak jelöljük be gombostűvel, hogy hova mit szeretnénk tenni.

karika - szitakötő - tündér - szitakötő - karika

Helyezzük rá egy szerelőkapoccsal a tündér medálunkat.

Szintén gombostűk segítségével mérjük ki a láncból azt a hosszt, amit szeretnénk.
Én a szimmetria miatt szoktam így kimérni.

Szerelőkapcsokkal a szitakötő medálokhoz erősítsük hozzá a kimért láncokat, amiket kisolló segítségével tudunk a legegyszerűbben "méretre vágni".

Még egy szerelőkapoccsal erősítsük oda a szitakötő medálokat a helyükre.

A nyakörv-karikákat is szerelőkarikákkal erősítsük a helyükre, majd még egy karikával erősítsük hozzá a láncot is.

Sok sikert az elkészítéshez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...