2011. január 9., vasárnap

Praktika - Folytónyakörv

Nemrég beszéltem egyik ismerősömmel mindenféle dolgokról, és feljöttek a nyakörvek is. És elkezdtünk poénkodni, hogy milyen jó lenne, ha "rendes" kutyanyakörvet húznánk fel, és utána én meg nevetve hozzátettem, hogy "Naná, majd fojtónyakörvet!" - és ez szöget ütött a fejembe. Úgy döntöttem, hogy megcsinálom a saját kis fojtónyakörvemet :) ...

Amire szükségünk lesz hozzá:
- cérna és tű :)
- szalag (akár bőrből is)
- karikákra
- csat

A szalagunkból vágjunk ki egy rövidebb és egy hosszabb részt, majd a két végükre varrjunk rá a csatocskát.

A másik két végére varrjuk rá a karikánkat. Nem muszáj rögtön egymásba bujtatnunk a két véget, hiszen ezt majd később is megcsinálhatjuk a csatok segítségével. Kinek hogy kényelmesebb :) .
Nekem jobban tetszett úgy, hogy amin át van bújtatva, ott két karikát is felhasználok, de persze ízlések és pofonok :).

Mivel valahonnan találtam még egy csatot, így azt is ráakasztottam a végére, mintha a fojtónyakörv viselője a pórázt már elszakította volna... Persze önmagában is nagyon jól néz ki ez a nyakörv (legalábbis szerintem), de ezzel a kis plusszal még jobban néz ki :) ...

Egyszer mostmár csinálok egy olyan bejegyzést is, ahol bemutatom őket viselve :) . Már ha érdekel benneteket :D

2 megjegyzés:

  1. ajjj ilyen nekemiskell :D:D:D *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon egyszerű ám megcsinálni :) ! Gyorsan kész is van.
    Sajnálom már, hogy nem bőrből csináltam, de sajnos a bőrrel nem tudok bánni :( ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...