2011. január 28., péntek

Életkép - Alkottam :)

Tesóm követte el ezt a szörnyű képet, de szerettem volna megmutatni, főleg azért is, mert én pl. nagyon szeretem látni, hogy az alkotók milyen körülmények között alkotnak.
Én így. Szőrös szőnyegen ülve, TV-t nézve, kissé hátradőlve, gondolkodva, hogy vajon ki is akarta felrobbantani Brennan-t ("Bones" a Dr. Csont-ból), vagy hogy Dr. G-nek sikerült-e ismét felderítenie hogy mibe halt meg "páciense" (Dr. G - Foglalkozása orvosszakértő, ID-n).

Így alkotok hát én, drága kis világomba belefeledkezve, már pizsamában ülve, körülöttem a legtöbb lehetséges helyet, ám még karnyújtásnyira minden kis "tartozékom" :) . Egyébként itt épp egy fülbevalót készítek, amit hamarosan be is mutatok ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...