2011. január 13., csütörtök

Lekókadt mosolyom...

... Ideges vagyok. Nem csak a vizsgaidőszak miatt, hanem azért is, mert kitaláltam egy módszert, ami megkönnyíthette volna elmém dolgait, de úgy néz ki, hogy nem akar összejönni... Valahogy nem akar sikeredni a sablon. Folyton kifolyik belőle a festék, pedig már nagyon sok mindent kipróbáltam. Persze nem a vázámon (arra akarok kis denevéreket), hanem egy hasonló üvegen, de nem akar sikerülni...
Most bizakodom, és próbálom magam vigasztalni, hogy azért nem akar összejönni, mert hülye felülete van az üvegnek. Most lefújtam egy részét a spray-el, hátha úgy összejön... Drukkoljatok nekem, mert kezdek elkeseredni :( ...
Próbáltam körömlakkal, próbáltam más festékkel, de nem. Folyton elmosódik. Nem lesz látható... Nagyon izgulok. Idegtépő, hogy minidenevér-sablonnal szenvedtem majdnem egy órát (az apró termetű embereknek biztos könnyebb ilyesmivel bíbelődni, mint az én 180 centimhez tartozó virsliujjakkal és lapáttenyérrel...), és picit ideges leszek, hogy kiderül, hogy tök feleslegesen foglalkoztam vele... Sírni fogok akkor!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...