2011. január 4., kedd

Szemlehunyás egy pillanatra..

Muszáj most egy ilyet írnom... Főleg azért, mert van négy félig-meddig kész bejegyzés, amit már régóta közzé akarok tenni, de egyszerűen nincs időm, vagy energiám rá (én sem tudom sajnos, hogy melyik is pontosan).

16ból hátra van még 3. Mármint összesen van 16 tantárgyam, szerencsére nem mindből kellett vizsgázni, elég sok megajánlott jegyem volt :) (szerencsére). És ma volt jog. Nem akarom mondani, de össze-vissza voltam fostikálva, és nagyon izgultam (meg ráadásul csak egyszer olvastam el :S ...), de ahhoz képest 2-es lett :). Tökéletesen elég.

És most boldog vagyok. De tényleg. Szörnyű, de igaz. Ráadásul olyan 3,7-4-es körüli az átlagom, ami szerintem csodálatos. Nem mondom, hogy az enyém a legjobb átlag, de nekem tökéletes. ETR-n a vizsganaptárat is nézegetem mindig, és összeteszem a fejemben, hogy igen, ebből már volt vizsga, csak jegy nincs beírva, meg ilyesmi.

És nem könnyű. Tegnap előtt már annyira vágytam a nyugalomra (bár egyébként is vágyom rá), hogy majdnem két órán keresztül csináltam két nyakéket (amik közzététele benne van abban a bizonyos "négyben"), ami nálam rekordnak számít időhosszúságból. De nagyon jólesett. Ráadásul mindkét nyakék már régóta benne volt picike fejemben. Ráadásul tegnap már kitaláltam, hogy milyen karmelegítőt fogok csinálni, ha vége a vizsgáknak, amin keresztül be tudom nektek mutatni a karmelegítő-készítés "csodáját" :) . Remélem szeretitek a bordót és a feketét együtt ;) :) !

És hogy a boldogságom kiteljesülhessen most énekeljük és táncoljuk el együtt a HappyShinyPeople-t ^^!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...