2011. január 2., vasárnap

Statisztálok egyet 2010-ről :) ...

Mivel túlléptem a 250dik blogbejegyzésemet (amit észre se vettem ^^"), ezért gondoltam megint statisztikázok egyet :) ...

Eddig összesen 4483-szor nyitották meg a blogomat - Köszönöm minden egyes látogatómnak ^^!

Jelenleg 9 (!!!) rendszeres olvasóm van - ebből 8-an bloggeren, egy valaki pedig RSS segítségével figyel.

A 3 legtöbbször megnyitott bejegyzésem:

A legtöbben még mindig a Google segítségével találnak rám :).
3 leggyakrabban idevezető kulcsszó:
- praktika karácsony (16)
- galambriasztó házilag (14)
- buliszervezés tippek (12)
DE van két süthetőgyurmás is - egyik 8, másik 5 hivatkozással.

A legtöbben még mindig Magyarországról tévednek ide (majdnem 3800-an), a második helyen Románia (76), majd az USA (73) áll.

Legtöbbnyire FireFox-ot használnak látogatóim, de van itt Chrome is, Opera is, és Explorer is, természetesen.

Nagyjából ennyit gondoltam megosztani a Statisztikámból :) . Köszönöm, hogy benéztek hozzám!

További szép napot/estét mindenkinek!

Zárásként persze egy kis nagyszerű zene (Era - Ameno), még szebb képekkel ;) :) - Imádom ezt a számot ^^...

2 megjegyzés:

  1. Én ezt hogy tudom megnézni? Oo

    VálaszTörlés
  2. Ha belépsz a Blogspotba, akkor ott van ugye a Bejegyzés, Tervezés, stb, és az utolsó a Statisztika. Ott van :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...