2011. január 11., kedd

Praktika - Életem második kitűzője és egy életkép

Második kitűzőm.
Nem olyan gyönyörűséges, egy nagyon régi fülbevalóm felhasználásával gyártottam. Kicsit sajnálom a fülbevalóm, mert nagyon szép volt, csak sajnos már nagyon régóta megvolt, én azonban nagyjából 2szer hordhattam... Túl nehéz volt ugyanis.
Így most egy második életet adtam neki :) ...


Ez pedig egy életkép.

Íme hát a régi nyakékeim és karkötőim, még a Szeged előtti életemből. Jó sok, soha nem raktam még így össze őket, de meglepődtem, hogy ilyen sok van...

Igaz, ez csak egy összegző kép, de az összeset megtalálhatjátok a blog régebbi bejegyzéseiben :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...