2011. január 3., hétfő

Zene - A Csík zenekar és a Paint

Igen, az a Csík zenekar, és igen, az a Paint.

A minap bóklásztam YouTube-on (hiszen nem kell ám jogra tanulni, áhh... -.-"", nem is vagyok tőle befostikálva, na, de mindegy, majd holnap elhalálozok, holnap után vizsgán pedig még inkább... Vagyis... most mindkét mondatból -1 nap). Tehát, bóklásztam YouTube-on, és ráakadtam Bleszter Tube-erre, aki nagyon jópofa kis "paintes" videókat készít :) ...

És láss ember csodát, ott van a két nagyonszeretem szám a Csík zenekartól is ^^...

"De szeretnék én is, hejj, jó sokáig élni..."



"Kár, hogy most mutatnak az elébb még Istent dícsértem én..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...