2010. december 7., kedd

Ezt most muszáj kiírnom magamból...

Most olyan dolgom van ki, ami a nőknek nincs is. Akinek van, azt fiúnak nevezzük.
Totálisan elegem van. Totálisan-totálisan.
Miért van az, hogy egy rohadt csoport, ami 80 emberből áll, és egytől egyig hallgatók mind, egy ugyanazon szakon, nem tudnak mást, csak a szartkavarni?! Nem az lenne mindannyiunk érdeke, hogy segítsük egymást?!
Nem. Itt nincs szó másról lassan, csak arról, hogy hogyan basszak ki a másikkal, és hogyan nyaljam a s..gét, ha nekem kell valami.
Az egyéni bunkóságon nem lepődöm meg. Van egy csaj pl. aki jellemzésként azt írta egy másik lányról, hogy "Ronda a cipője". Hát kösz. Bmeg. Teljes mértékig.
Azonban itt már nem az egyének bunkóságáról van szó, hanem arról, hogy a csoport minden egyes tagja aláaknáz a másiknak. Neki már megvan az 5öse, hiszen tartott előadást, azok akik meg az előadásából írnának holnap - azok le vannak ejtve jó magasról. Kit érdekel, ha megbuknak? Majd jövőre felveszik újra a tárgyat, nem?

Elegem van, totálisan elegem van!
Nem mondom azt, hogy én vagyok a közösség legjobb tagja, meg bla-bla-bla, mert rohadtul nem igaz, de ahol tudok segítek, mert tudom hogy mindenki más is hasonló cipőben jár, mint én, és nem akarok senkivel se kibni... De ezek szerint bennem van a hiba...
Köszi szépen...

Egyébként is, akartam egy új profilképet, de asszem péntekig az se lesz meg...
Unom ezt a ragasztópisztolyost :-/ ...

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...