2010. december 14., kedd

Tippek téli öltözködéshez, leányzóknak

Ma megint nagyon belendültem, fel vagyok dobódva, hogy legközelebb már csak pénteken írok általános lélektanból, és most akadt egy kis "pihi-szünetem", azért is írok egy nap 30 bejegyzést :D ... Na jó, nem 30at, de attól még nagyon be vagyok lendülve :D ...

Ez volt a bevezetőszöveg, most írnék arról, ami ma picit elgondolkodtatott - többen is megkérdezték, hogy nem fázom-e "ilyen hidegben" (jelenleg -3 fok van, este fél8kor) szoknyában. A válaszom: NEM.

A "titkom" pedig a következő: réteges öltözködés.
Nem elég a vastag szoknya, vagy a vastag harisnya; szerintem érdemes a harisnyához még zoknit felhúzni, illetve, aki szoknyát akar télen felhúzni, annak mindenféleképp ajánlom a "dupla-bugyit", vagy a bugyogót, illetve az alsószoknyát.

Ma például két harisnya, zokni, alsószoknya (ami nem kifejezetten alsószoknya, hanem egy nyári szoknya, de fehér és túl átlátszónak találtam egy "rendes" szoknyához, így azóta alsószoknyának hordtam - ajándékba kaptam egyébként), és egyáltalán nem fáztam.
Ez így pontosan nem igaz, a nagylábomujja fázott :) .

Felsőruházatnak én télen mindig felhúzok egy trikót vagy pólót, arra húzom csak a hosszú ujjút, arra a pulcsit vagy az inget.

Tehát, igazán könnyű dolog télen is szoknyát húzni, csak ne felejtsük el, hogy mindig az időjárásnak megfelelően öltözködjünk fel, nehogy felfázzunk, mert az nagyon nem jó :-/ ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...