2010. december 26., vasárnap

Képek - Karácsonyi ajándékaim II. ^^

Mint ígértem, íme a ReaTex-es ajándékom, amit tesóm "vett" nekem (igazából én rendeltem meg, Ő pedig kifizette).

Először is, szeretném mondani, hogy össz-vissz 1600 forintot fizettünk (igaz, nagybáttyámék Pestiek, és ők hozták le, így postaköltség nem volt), de szerintem megérte. 1600 forintból, itthon maximum a csipkéket meg a szalagot tudtam volna megvenni, de ezen felül rengetegsokmindent vettem!

Gombocskákat :)

két kis virágocskát

gumis, fekete cérnát (mert nekem csak fehér volt, de az is már 500ezer éves :D ...)

a legdrágább ez a kis csat volt, de annyira szép :$ ...

Csengőcskék, és tűzzománcos gyöngyök

Medálok

Fekete szív alakú gyöngyöcskék

Egyszerű, fekete szatén szalag

Vékonyabb fekete csipke

vastagabb fekete csipke

Szerintem megérte (nagyon is) az 1600 HUF-ot, főleg, hogy néztem, Szegeden majdnem dupla (vagy inkább tripla) annyiba kerülne :S , és hát énis csak pénzből élek, nem mindegy, hogy hol vásárolok és mennyiért :S ...
A ReaTex-et pedig csak ajánlani tudom mindenkinek, nagyon kedvesek voltak az eladók (nagynéném elmondása szerint, Ő ment el ugyanis az "áruért"), ráadásul a rendelésemre is nagyon hamar reagáltak. Így csak megköszönni tudom nekik IS ^^.

7 megjegyzés:

  1. Hallod, elég picik ám :S ... De ami nekem tetszik, az az hogy gyöngyből meg flitterből van kirakva :)

    VálaszTörlés
  2. A csengőcskék melyik kategóriába vannak az oldalon? Nem találom őket, pedig nagyon szeretnék én is... =D

    VálaszTörlés
  3. Őőőő... Azt hiszem a gyöngyöknél :S ...

    VálaszTörlés
  4. Nem, tévedtem. Nézd csak, itt vannak a csengők! :)

    http://www.reatex.hu/store/index.php?main_page=index&cPath=205_301&sort=20a&page=1

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...