2010. december 21., kedd

Mutatok pár szerzeményt :)

Tesóm azt mondta, hogy 20-án nekem mindent szabad :D ... Így elmentem egy "beszerző-túrára".

Először egy sötétlila (405-ös színkód; gyönyörű színe van ^^), és fekete (76-os színkód) lakkot vettem, amik nem is voltak drágák (Goods Market, 249 HUF volt 1 db), mégis jó minőségűeknek tűnnek (eddig), meg nekem az üvegük is tetszik :) ...

Régóta szerettem volna már egy "rendes" pénztárcát az általam varrt szütyőke helyett, ami lassan kezd megöregedni mellettem (hiszen lassan másfél éves lesz, mondjuk ahhoz képest egész jól bírja, főleg úgy hogy tényleg minden nap használtam :D ), és már régóta tetszettek a "láncos" pénztárcák, viszont túl drágának találtam őket. Most viszont egy bizsuboltban ráakadtam erre a gyönyörűségre, és csupán 690 HUF volt :) ...
(a koporsó felszerelése volt természetesen az első dolgom :D )



Őket pedig már szülinapomra kaptam Dórikától és Ritától :)
Ez egy fekete rózsás fülbevaló ^^ ...

... ez pedig egy virágos hajbavaló ^^.
Ez pedig én vagyok tegnap estéről, csak kicsit hülye kép, de akartam egy olyat, ahol a hajgumi és a fülcsi is látszik, és hát ez lett belőle :D ...

Ezuton is szeretném minden kedves ismerősömnek megköszönni, hogy gondolatok rám tegnap, köszönöm a sok-sok fülhuzogatást (szerencsére a füleim túlélték :D ), és persze a sok-sok puszit is ^^ (amit alig győztem pironkodás nélkül :D ).

Köszönöm mindenkinek ^^!!!!!

Ezt a számot pedig Feri komámtól "kaptam" :D ... Neki is köszönöm, hogy gondolt rám :))) (mert szerintem ez egy tök jó feldolgozás :D )

2 megjegyzés:

  1. olyan fülbevalót régóta üldözök és sehol nem találok :(

    VálaszTörlés
  2. Mi is egy bizsuboltban szúrtuk ki, sok rózsaszín és fehér rózsa között, ott mosolygott rám, mint egyetlen fekete (és sötét színű) :) ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...