2010. december 26., vasárnap

Képek - Karácsonyi ajándékaim ^^

A ReaTex-es ajándékomnak külön bejegyzést szentelek, elég lesz ezeket megmutogatni most egyhuzamban :) ...

Az idei évem egyik best-je: Csoki-fondü ^^ (azt hiszem, nagyon is ismer engem a családom!)
Istenem, hogy nem lesz olyan buli, ahol ez nem fog elől lenni, az tuti :D ...

így néz ki összerakva :)
ezt mamámtól kaptam, igaz, én választottam ki :D ...
Pókos fülbevaló ^^ (tudnátok, milyen rohadt régóta keresek ilyet... És az Eldorádóban ráakadtam ^^)

A kötelező darabok :)
meleg, nagyonsötétlila harisnya, és nagyonmeleg lila zokni, "tappanccsal" az alján

Mi más, ha nem csoki ^^?
(igaz, kaptam még egy Milkát is, de az valahogy.. "elpárolgott" ;) )

Asztaldísz - nem meglepő módon, a két kis "süti-gyertya" csoki illatú :) ...

Anyukáméktól kaptunk sok-sok lakáskiegészítőt, pl. a törött húskiszedő helyett egy másikat, egy Karácsonyis tálat, és persze az állólámpánkba izzót, amibe kb. 1 hónapja nincs :D ...

Ezt apukámtól kaptam (anyu is kapott egy hasonlót).
Gyönyörűséges tasakban egy sminkkészlet ^^


Szintén egy kötelező darab - sampon (érdekes módon, idén nem kaptam dezodort vagy dezodor-csomagot :D ... - és úgy néz ki hogy megérte sokat sírni a hajhullást miatt, ugyanis ez egy hajhullás elleni sampon; reménykedem, hogy be is fog válni...)

Anyukám által szerkesztett "Lakás-sztory" DVD :D ...
A lakásunk felújításáról szól, képekben, és vicces kommentekben :D ... (ezen is dőltünk jó sokáig)

Ezt pedig magamnak vettem, "occóé", ugyanis egyik barátnőmék rendeltek akciósan 3at, én meg lecsaptam az egyikre, így az idei Karácsonyom illata a gránátalma lett :) ..
Egyébként mindenkinek ajánlani tudom csak ezt az Avonos testpermetet, nekem volt eddig vaníliás meg epres, és nagyon jó illatuk van (igaz, nekem az eper annyira nem tetszett, de a vanília, meg ez a gránátalma valami fantasztikus!!!)

És hátramaradt még egy ajándékom :) ... (köv. bejegyzésben!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...