2010. december 27., hétfő

Segítségkérés

Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy esetleg nem tud valaki ajánlani Szegeden egy boltot, ahol méterre lehet nyaklánchoz láncot venni? Amit találtam eddig, azt nagyon is drágálltam (2000 forintot méteréért :S, amikor Pesten meg Egerben 200 forint métere :S , oké hogy nem ugyanaz a kettő, de akkor is... Nem vagyok én milliomos :D !).
Komolyan mondom, a legjobb és mostani "legelmésebb" ötletem az volt, hogy kimegyek Obiba, Praktikerbe vagy Baumaxba, és veszek valami vékony láncot :S ... (igaz, akkor apám azzal izélne, hogy "WC-lánc", de ezt már megszoktam tőle :D ...).
Olyan, de olyan jó ötletem támadt nyaklánc készítéséhez, de kellene hozzá egy jó másfél méter (ha nem két méter) lánc :S ... Könyörgöm, valaki adjon valami jó tippet :D!!!!!!!!!!!!!

Addig itt van két zene, főleg a Steampunk-látvány kedvelőinek :) ...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...