2010. december 6., hétfő

Képek - Megérkezett hozzánk a Karácsony =)

Tesóm nem hagyott békén, fel kellett díszítenem már most a Karácsonyfánkat :) ... Mondtam én neki, hogy nem most kell, de nem bírta ki, azt hiszem már nagyon várja a Karácsonyt.
Egyébként ezt a kis fát pénteken vettük, műanyag, kb 45 centis. Picit ferdén is áll, bár próbáltam kiegyenesíteni. De most tényleg... Mit akarok én 500 forintért :D ?!
A rajta lévő díszeket is most kaptuk hozzá, szép óarany-arany színűek a gömböcskék :) .
Ja, és kaptunk 3 gyertyatartót is (a 3 db volt 250 forint!), amikben jelenleg barack illatú mécsesgyertyák vannak ^^. Nem a "legkarácsonyibb" illat, de szerintem jó :) .



2 megjegyzés:

  1. Nekünk is ekkora a fánk, csak fekete, és a férjem az úristenért nem akar nekem igazit venni (aszondja sajnálja a kivágott fákat.Szóval nekünk idén is trúblekker gót karácsonyunk lesz :P)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk feketét nem lehet, mert tesómat elvinné az őrület :D ...
    Egyet kell értenem, én sem szeretem a kivágott fákat :) ..

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...