2010. december 19., vasárnap

Képek - Hoztam pár cipőt a Deichmanból :)

Mivel a mai napot a pihenésnek szántam, így gondoltam szétnézek a neten, és rátévedtem a Deichman oldalára :) (nekem oda tilos mennem :D !)
Elszomorodtam, hogy az én csodálatos boszicsizmám 9ről le van értékelve 4re :( ... De komolyan mondom, ha én valamit megveszek "rendes áron", rá egy hónapra már feléért adják :D ... Ha nem venném meg, akkor tuti, hogy fentebb vinnék az árát :D ...

Tehát, böngésztem, és hoztam pár kedvencet :)








4 megjegyzés:

  1. Hahhh végül föntről a 3. csizmát vettem meg:):)

    VálaszTörlés
  2. :DDD Csak tudom én hogy mit kell választani :D !

    VálaszTörlés
  3. A harmadik jóó *-* én is úgy jártam egy cipővel, hogy miután megvettem leértékelték T.T
    Ő az http://www.deichmann.hu/site/hu/catalog.php?brand=2&category=0080157100000554&product=1018794
    De szerencsémre mikor Demoniától rendeltem platit akkor a rendelésem után az árak fölfelé mentek és akkor örültem a fejemnek, hogy én még olcsón megúsztam :D
    Egyébként olvasom egy ideje a blogodat, tetszik! ^^

    VálaszTörlés
  4. Úúú, rohadt jó ez a cipő :) ... Nem is láttam még :D ...
    Köszönöm szépen a dícséretet, aranyos tőled :$ ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...