2010. december 15., szerda

Praktika - Karmelegítőim

Még nincs ilyen bejegyzésem, ezért gondoltam bemutatom a karmelegítőimet :) ...

Ezt egy soha el nem készült fekete-fehér lolita-outfithez csináltam, de az egészből csupán ez a karmelegítő lett kész :D ... Két réteg csipke, egy kis szatén, és persze egy cipzár kellett csak hozzá.


Ez a legelső karmelegítőm; fekete szatén, kis csipke, szalag a "fűző-részéhez", és egy régi karkötőm darabkáját használtam fel hozzá, amit ragasztópisztollyal rögzítettem. Egyébként ez egy "belebújós" karmelegítő, és be kell valljam, elég kényelmetlen viselet is :) , de hát, ez volt a legelsőm :) ...

A harmadik karmelegítőmhöz két különböző rétegű csipke kellett, és a szatén gumírozva van; tapasztalataim szerint ez kényelmessé teszi a karmelegítő viseletét, hiszen a karra teljesen rásimul.

4 megjegyzés:

  1. Ahhhh plíz, leírást a harmadikhoz, meg akarom én is csinálni:)

    VálaszTörlés
  2. Őhhmm... Leírást? Hát, igazából leírtam mindent róla :D ...

    VálaszTörlés
  3. Hát úgy, hogy miből mennyit, hogy milyen lépések stb... én egyszer megpróbáltam karmelegítőt csinálni, hogy is mondják politically correct... NEM sikerült:)

    VálaszTörlés
  4. Jaaaaaaaaa... Értem :D ...
    Fúhh... Oké... Őőő... Majd csinálok egy ilyen bejegyzést valamikor, mert rendeltem gombot, ami segítségével akarok csinálni karmelegítőt :) ... Ha az megjön, akkor dolgozok majd az ügyön! :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...