2010. december 14., kedd

Praktika - Pombär-es kulcstartó :)

Ki ne ismerné az aranyos kis Pombär-Macit :) ? (nekem a "leányszobámban" még van is egy Pombär-es plüssmackóm :D !) - Ráadásul a chips is finom, és szerencsére nem is drága :) ...
Ma is voltam boltban, hogy vegyek energiaitalt (koffein-függőségem van, tudom), és láttam, hogy le van akciózva a Pombär, és tudván, hogy tegnap 190 oldalt, ma pedig még 100 oldalt jegyzeteltem ki, úgy döntöttem, hogy megérdemlem :D ( mondanom sem kell a jobb kezem elhalálozott, a középső és a mutató ujjam, amik között a tollat fogom, meghaltak, ja, és 35 oldalnyi lett a kijegyzetelt anyag, és két tollam is kifogyott közben :D ). Tehát ilyen izgalmas dolgok történnek velem.

És képzeljétek, most a Pombärhez (legalábbis az enyémhez :D ) adhat rajzolósablont :D ! (tesóm szerint én csak emiatt vettem meg, kb olyan ez mint anno gyűjtöttem a Cheatosos kártyákat, a szintén Pombäres zsírkrétákat, meg radírokat, na, minden, ilyen idiótizmusban szenvedek, hogy mindenféle mügyürt gyűjtök :D )

Tehát, én egy betűs sablont kaptam, amit nem voltam rest, és rögtön kulcstartóvá alakítottam; csupán pár kis fémkarika, egy kulcstartórész és egy kis fekete gumi kellett hozzá még pluszba. Az összeállítás összesen nagyjából 5 percemet vette igénybe ( komolyan mondom, a chipset több idő alatt ettem meg :D ).

És mivel szegény táskám elhagyta a belső cipzárjának a felét (már nem most, régebben, csak a gimiben nem hordtam ezt a táskát, mert kicsi volt, most ide meg tökéletes), ezért úgy döntöttem, hogy a kis drágámat örvendeztetem meg vele :) ...

Szerintem jópofa, nekem tetszik :) ...

Jó alkotást mindenkinek ^^! Éljen a vizsgaidőszak :D !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...