2010. december 18., szombat

Képek - A só-liszt gyurmázásom termékei

Mint írtam tegnap, só-liszt gyurmáztam egy kicsit. És ma végre be is fejeztem a "projectem" :D.
Csináltam jó pár szívecskét, holdacskát, harisnyát, de csináltam mosolygó koponyákat is, meg medálokat is, amiket még nem tudom, hogy hova fogok felhasználni, de majd kiderül :) ...
A lyukakat én nem szívószállal, hanem ecset végével. A legtöbb formázást kézzel csináltam, de használtam közben ecsetvéget is, sőt, még fogpiszkálót is :) .

A tésztát jó sokáig gyúrtam, íme az eredménye :)

Ez pedig már a "projectem".
A legtöbb gyártmányomba csináltam ugye lyukat, amik segítségével az apró kis fánkra tettem fel őket :) . Amik pedig túl nagyok lettek volna a fára (pl. a nagy szívecske), azokat alá tettem :) . Hiszen most már mindjárt itt lesz a Karácsony ^^! Ugye ti is várjátok, és nem csak én :) ? Bár én előtte még öregszem is egyet :) ...

2 megjegyzés:

  1. tök jó lett ^^
    és nem fested be őket?:) mondjuk temperával ...

    VálaszTörlés
  2. De, gondoltam rá :) ... Majd a medálokkal elhülyéskedek majd szerintem :) ... Csak még nincs ihletem, hogy hogyan nézzenek ki :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...