2010. december 7., kedd

Praktika - Hajcsat-dizájn :)

Ez annyira egyszerű és gyors, ráadásul "magától értetődő", hogy szerintem nem csak én alkalmazom ezt a praktikát :) ... De soha nem lehet tudni, hátha valaki eddig nem gondolt erre a megoldásra.

Ami kell hozzá:
- megunt hajcsat
- körömlakk


a megunt hajcsatok



a fele már kész :)


mindkettő kész :)


kis csili-vili, ami se a képen se pedig a valóságban
nem látszik, de én tudom, hogy ott van :D!

Amit ajánlok:
Este fessétek ki, hogy másnap reggel már használni tudjátok :) !!!

Tipp: Én már próbáltam jópár más festékkel (falszínezőfesték, tempera, stb.) ,de eddig a körömlakk bizonyult a legbiztosabbnak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...