2010. december 29., szerda

Vásárlás - Két nyári felső, leárazásból :)

Ma nagymamám "rábeszélt" (nem kellett sokáig győzködnie :D ), hogy mennyünk el vele vásárolni, mert van pár vásárlási utalványa, amit még az évben lejár. Így kerültünk mi ki a Levis'-be, ahol tesóm kapott farmert, a Müllerbe, ahol mamámnak vettünk pár kencét, meg én csórgattam a nyálam a Kreatív táblácska körül, no, meg be is szereztem egy különböző plüssdrótokból álló összeállítást (vicces, rá van írva, hogy "pipapucoló" vagy "plüssdrót figurák készítéséhez" :D ... ), illetve mivel ki volt írva, hogy 50%ékos leárazások vannak, így betértünk a Takkoba is, mert már régóta akartam magamnak valami felsőt venni, de ezidáig még nem találtam, szerencsére most ráakadtam két gyönyörűséges nyári darabra is ^^ ...

Az egyikük Ő, semmi extra, egyszerű ujjatlan...

... kis csipke berakással és masni dísszel a kivágásánál.

A másik egy sokkal de sokkal nagyobb "felfedezés", egy csodálat :) ... Gyönyörűséges fekete ing, karcsúsított, és most jönnek az extrák ^^...

"Gyémánt"-szívecske minden második gomb rajta

A gallérját is ilyen szívecskék "fogják le" ^^.

Van a két ujján is gombocska, azok sajnos már nem szívecskék :D ..

És egy nagyon menő "koponya-virág-szárny-nonfiguratív" hímzés is van az oldalán :) .

Annyira klassz ^^ ...
Egyetlen bajom szegénykével az, ami az összes többi inggel is - ha valami mellbe jó, az derékban "nagy", ha meg valami derékban jó, az mellben kicsi :S ... Vagy nekem van szörnyenrossz alakom, vagy az ingekkel van gond, nem tudom :S ... De ennél a drágánál ezt elnézem, NEKI muszáj volt ^^ ...
Ráadásul így Szilveszter előtt nem is jött rosszul a két felső, házibulizni megyünk ugyanis, és nálam az a "legnagyobb baj", hogy A, B, és C-terveket is kell gyártanom, mert soha nem tudom előre, hogy milyen lesz a "buli-hangulatom" :), így azt se tudom, hogy mibe legyek... DE most nagyon húz a szívem az új szívecskegombos ingecske irányába :) ... Majd még átgondolom :D...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...