2011. augusztus 21., vasárnap

"Bajság"

Valójában nem az, de mégis :)))
Amikor kézhez kaptam a ReaTex-es rendelésem (talán már előtte is) megfordult a fejemben, hogy a kámeák egyikéből készítek egy gyűrűt. Ez még most is foglalkoztat, túlzottan is, ám lenne egy problémám.
Lyuk. Ugyanis ezeket medáloknak árulják, és van rajtuk 1-1 kis lyuk a szerelőkarikának, és most nem tudom, hogy mit tegyek vele...

1) Nem foglalkozom a lyukkal.



2) Masnit teszek rá.



3) Valami gyönggyel, vagy hasonlóval takarom el (bocsánat a rossz képért rettenetesen remegett mindkét kezem, családi hagyomány ^^ - ja, egyébként ezt egy gombostű, mert hirtelen jobb ötletem nem támadt ^^)



4) Teszek bele egy szerelőkarikát, és arra teszek valami díszt (pl. masnit vagy gyöngyöt)



5) Nektek valami jobb jutott eszetekbe.

Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tudna valami értelmes ötletet adni, az mondjon valamit, az icipici segítség is nagy segítség lenne most nekem, mert nagyon-nagyon szeretném ezt a gyűrűt... :S

9 megjegyzés:

  1. Nyomsz bele ragasztópisztollyal egy kis ragasztót! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a masnis tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  3. Nekem a hármas számú megoldás tetszik :) mert ha megfelelő színűt választasz, akkor olyan, mintha a nő hajában lenne valami dísz :) a masni szerintem túl hangsúlyos, elvonja a figyelmet.

    VálaszTörlés
  4. Esetleg kisebb masnival?
    Ugye hogy nehéz egy kérdés :) ? Nagyon szépen köszönöm, hogy segítetek ^^!

    VálaszTörlés
  5. Egy egészen pici masnival jól nézne ki, mintha a hajában lenne. :)

    VálaszTörlés
  6. szerintem vagy ne foglalkozz a lyukkal, vagy a gyöngyös megoldás ;)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is vagy semmi, vagy csak egy gyöngy.

    VálaszTörlés
  8. Holnap hozom a "megoldást" ;) :)
    Szerintem jól sikerült, de majd ti döntsétek el, kíváncsi leszek rá, hogy mit szóltok hozzá :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...