2011. augusztus 31., szerda

Praktika - Jane Eyre nyakéke

1996-os adaptáció Jane-je
Még egy Bronte inspiráció, mint a még a legelső hónapban bemutatott Lucy Snowe nyakék :) (mondjuk ők ketten nagyjából egy helyen állnak a szívemben). A Jane Eyre az egyik kedvencem, főleg az 1996-os feldolgozásért vagyok oda-vissza, de vagy 20szor, a legvadabb időszakomban volt, hogy naponta (!!!) 3szor néztem meg, suliidőben persze. Ez azt jelentette, hogy hazaértem 3-4 felé, elindítottam, vége lett, és rögtön is indítottam el ismét, annyira megragadt ez a film. Lehet, hogy nem is a történet maga, sokkal inkább a porcelánbőrű, fekete hajú Jane miatt. Nem tudom pontosan, hogy miért. Talán is-is. Minden esetre ez a Jane nagyon is belém ivódott, megihletett (és nem csak most). 


És ez is egy "feltúrbózott" kámea. A barna kámeéknál nem éreztem szükségét semmi extrának, de valahogy ezek a kékek mintha kiabálnának valami plusz díszért... Nem akartam túlzásba vinni, így két strassz lett belőle :) . A csipkét középen picit összébb húztam, hogy a medál még szebben mutasson rajta. Picit még igaz dilemmázom, hogy vajon jót tett, vagy ártott-e a két strassz, de valahogy hiányoznának, ha nem lennének rajta :) ... 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...