2011. szeptember 1., csütörtök

31napos csokor - 1. nap - Három alkotásod, ami nagyon jellemző rád

Már nagyon vártam, hogy végre induljon a 31napos csokor - Évszakok project, amit most Vegazus indított el! :) És ma, véééégre elkezdődött ^^! Először is, szeretném megköszönni Vegazusnak, hogy felvállalta ezt! :) Ráadásul egy szép logót is csinált, amit a blogomon is láthattok, a jobb felső sarokban ^^! De nem magyarázok tovább, fogjunk is hozzá :) !



1 - Koporsós fülbevaló
Legutoljára SorrowSong-nak készítettem, de nekem is van egy pár, igaz, egyszerűbb mint Sorrowé :) Miért illik rám? Azért, mert fülbevaló, és azért mert koporsó alakú, és azért mert fekete, és azért mert némi ezüst is van benne! Nagyon szeretem egyébként ezeket a koporsó-ékszereket csinálni, ilyenkor úgy érzem, hogy cseppet sem szabad visszafognom (és nem is tudnám) a fantáziámat, mehet bele "apai-anyai". Lehet ez kissé "degenerált" képet ad rólam, de akkor is ^^... Szeretem ezeket a kis goth-os, koporsós dolgokat :) ...


2 - Kámeás gyűrű
Ebből csak magamnak vállaltam be az elkészítést, bár nagyon sokat segítettetek nekem, és ezért még mindig nagyon hálás vagyok!!! És hogy miért pont a gyűrű? Mert kámeás, mert elegáns, mert csodálatos, és mert gyűrű. Valahogy a kámeák nekem mindig a viktoriánus kort juttatják eszembe, talán ezért is tetszenek annyira. Talán a hihetetlen eleganciájuk miatt. Magam sem tudnám megmondani. Minden esetre, imádom őket :)



3 - Az egyik legelső... 
Harmadikként mindenféleképp nyakláncot szerettem volna, és mindenféleképp valami olyasmit, amit még régebben készítettem. Be kell valljam, hogy rengeteget agyaltam rajta, hogy vajon melyik is legyen, amikor eszembejutott Ő. Az első "komolyabb" munkám, amiben újrafeldolgoztam, amiben próbáltam ügyes lenni, és amit rettentő sokáig hordtam. Akkor még abszolút hobbiként, sőt, inkább csak a "vágyaim kiélése" miatt készítettem el Őt, nem is gondoltam hogy később ez a kreatívkodás már a hétköznapjaim részévé fog válni. Pedig mára ez már így lett :) ... És egyáltalán nem bánom!
Ő tehát egy picit Gothos, picit kezdő, nagyon csipke, nagyon gyönyörű medál, és csupa-csupa lelkesedés :)

5 megjegyzés:

  1. Ezek tényleg nagyon klassz ékszerek! :) A nyakéked pedig rettentő elegáns is!
    Én is igyekszem még délelőtt megírni a bejegyzést, de nem merem ígérni...

    VálaszTörlés
  2. Jók az ékszerek!4 Ilyen koporsós fülbevalót Én is elfogadnék!! :P Legalábbis csinálhatnál nekem némi összegért ha +kérlek szépen :)

    VálaszTörlés
  3. Hajrá, Vegazus ^^! Ügyes leszel :) !

    Psycho-Lady, beszélhetünk róla :) ! Ha gondolod, akkor írj egy e-mailt (petra.karasz@gmail.com)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Most talaltam ra az oldaladra, nagyon tetszik!Az ekszerek is gyonyuruek. Foleg a gyuru. Nekem is van par kameas gyurum, imadom oket.
    Egyebkent eredetileg en is szegedi vagyok.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon szépen köszönöm ^^! Nagyon aranyos tőled :) !

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...