2011. szeptember 25., vasárnap

30 nap Gothoknak - 10. Mit szeretsz és mit utálsz a szubkultúrában?

Kép eredeti helye
Amit szeretek...
Felszínmentességet. Ez szerintem együtt jár azzal is hogy mindenki felé toleránsak vagyunk. A goth-ban nagyon tetszik tehát az, hogy a felszínnel nem foglalkozik, csak a belső értékekkel :) ...
Persze azért mi, Goth Lady-k nagyon nehezen állunk ellen a csodálatos ruhakölteményeknek, de ez így van rendjén ^^...

Amit utálok...
A "goth-sznobokat". Azokat tehát, akik mindenkit lenéznek, csak azért mert van nekik egy platform bakancsuk és pár lánc lóg a derekukról. Az ilyen emberek inkább csak a felszínnek élnek, mutatják kívülről, hogy "Fúúú, de dark vagyok", közben meg mindent csak a kinézetért tesznek :S ...
Sajnos életem során elég sok ilyen emberrel találkoztam, és hatalmas csalódások voltak, főleg azért mert úgy érzem, hogy ők felrúgják így a goth alapjait (amit én ráadásul a legjobban szeretek :) )

Kép eredeti helye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...