2011. szeptember 17., szombat

30 nap Gothoknak - 2. Oszd meg a "baby bat" (kezdő goth) korszakod képeit és tapasztalatait!

8dikosként
 Fogjuk rá, hogy olyan 8-9dikesként kezdtem el "tudatosan" goth lenni, többé-kevésbé, bár akkor is inkább azt csináltam, amit igazán szerettem, azt húztam fel, ami igazán tetszett. Azt is nagyon jól tudom, és le is szögezném, hogy bizony nem egyik napról a másikra történt meg nálam ez a folyamat. 8-9dikben még sokkal inkább tűntem egy depressziós punk-rockernek, mint egy gothnak, ahogy ezt a képek is igazolják. Imádtam a szögecses karkötőket és öveket, no, meg persze a fekete pólókat :) .

9dik év elején, napsütéssel szembe,
amit nagyon nem szeretek...
Középiskola végéig nem is festettem a hajamat, a nyarakat kivéve, akkor volt párszor bemosva (pl. 6-7dik között kékre :D , utána egyszer feketére), de mindig úgy, hogy a sulira visszakapjam az "eredeti" hajszínemet. Valami miatt akkor még a rövid hajjal is meg voltam békülve (ez ma már nincs így), és 9dikben nagy lépést tettem - kifúrattam a fülemet, hiszen oda-vissza voltam az ékszerekért, ahogy ez a képeken is látszik. 10 ujjamon 10-11 gyűrű, karkötők a kezemen, nyakláncok, fülbevalók és fülgyűrűk. Imádtam őket :) ! (bár ez már általános iskolában is jellemző volt rám - mármint az ékszerimádat, de akkor főleg gyűrűkért és karkötőkért voltam oda).

10dikben
10dikben kezdődött az, amikor a nadrágot szoknyára cseréltem, és csak szoknyában jártam. Ekkor születtek a legérdekesebb tapasztalatok, a rengeteg beszólás a vadidegenektől ("Halálhozó" "Morbid lény", "Hülye Gót Picsa", "A Gótika királynője", és a "Bódi Grufti"), de ezek a dolgok még ma is lepörögnek rólam vagy csak egyszerűen jót mosolygok rajtuk :) . Sőt, azt kell mondanom, hogy a "babybat" korszakom, és a mostani között a legdrasztikusabb különbség az emberek hozzáállása - van hogy még ma is megbámulnak, de már alig-alig szólnak be, elmaradnak a megjegyzések. Van, hogy még ma is antiszociálisnak meg elutasítónak néznek, de pont a csütörtöki napom volt az, amikor ketten is leálltak velem beszélgetni, mármint ők kezdeményezték a beszélgetést, amin meg is lepődtem, de nagyon örültem neki :) !
A babybat korszakom legnehezebb pontja egyébként a szülőkkel való elfogadtatás volt. A nagyszülőkkel nem is, nagymamám azt mondta egyszer rám, hogy egy "fekete tündérke" vagyok :) , amit én abszolút pozitívumnak fogtam fel, de a szüleimet meggyőzni arról, hogy nem vagyok őrült... Nos, azt bizony nem volt könnyű :) . Voltak próbálkozásaim, több-kevesebb sikerrel, de végül is csak önmagam maradtam végig, bármennyire is szerették volna, ha a lányukból normális ember válik :D ... 

8 megjegyzés:

  1. tök jól nézel ki a harmadik képen, és az a szoknya *.* :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, még mindig megvan, igaz, erősen gondolkodom rajta, hogy majd átalakítom, mert kezd a fenekén kikopni :D ...

    VálaszTörlés
  3. Húú, idióta nevekről én is tudnék mesélni!:D Látom neked is volt bennük részed rendesen. sZakmunkásban én voltam a "temető kulcsa", a boszorkány, "sötét ribanc"Xd.
    Mondjuk én is inkább valami atomdarkerrockernek festettem egy jó darabig:'D Ilyenkor döbbenek rá, hogy szinte mindenkinél hasonló a lefolyása.

    VálaszTörlés
  4. Hát, szerencsésebb esetben, láttam én már olyat, hogy valaki szó szerint egyik napról a másikra vált "gothá"... Bár nem sokáig maradt így az :)
    Egyébként tényleg, a Boszorkány én is voltam sokszor :O !

    VálaszTörlés
  5. Annyira menők ezek a képek =D Nekem is aztán voltak képeim,de eléggé cikis =D

    VálaszTörlés
  6. Ezek a képek sosem cikisek :D !!!

    VálaszTörlés
  7. Szerintem a beszólogatásokból minden sorstársnak kijut.
    Én voltam már (egyeseknél még mindig vagyok) "Goth Apáca", "Sátán K*rvája" (:D), "Kriptilla", "Vízihulla", ilyenek. Én is sokszor megmosolygom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Másképp nem is lehet "kivédeni", csak ha az ember megmosolyogja :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...