2011. szeptember 11., vasárnap

31napos csokor - 11. nap - Mutass ma valami újat!

Hát, ez lehet megint csalásnak fog menni, de hirtelen nem jutott jobb eszembe, mint hogy megmutassam a legyezőimet, amelyek többségén valamit már alakítottam át (vagy át szeretnék). Ezzel a posztal már elég régóta vagyok adós, hát most bepótolom :) !

Első legyezőm - Ő egy gyönyörűséges japán legyező, finom selyemmel, könnyű bambusszal (csak ezt tudom elképzelni, mert túl könnyű hozzá hogy bármi más fa legyen, meg ha már japán, akkor tuti van köze a bambuszhoz is :) ). Nagyon szeretem kis legyező ez, csupán az volt a gondom vele, hogy ahol a bambuszszál elengedte a selymet, ott a selyem felső része kifoszlott. Tenni kellett ellene valamit, hát kapott egy kis szép csipkeszegélyt :) ...


Hogy jobban látszódjon a gyönyörűséges mintája, és a csipke is :) ...


Másik legyezőm egy másik óriási nagy szerelmem, Őt Svájcban vettem egy kirakodóvásáron, 5 svájci frankért, ottani árakhoz képest "fillérekért", mert 5 frank kb. 2 gombóc fagyi volt, ha emlékeim nem csalnak. Abszolút megérte, mert bár hasonlókat láttam már itthon is, megfigyelve őket észrevettem, hogy az Ő műanyaguk egyáltalán nem volt masszív, ennek pedig nagyon jó kis masszív tartója van. Vagyis volt. Ugyanis egyik haverom egyszer elkezdte püffölni vele egy másik haverunk fejét ( -.-" ), és a kisdrágám oldala eltört... Sokáig törötten hevert a szekrényemben, de most megragasztottam, bízva benne, hogy tartós lesz :) ... Főleg ,mert nem hiszem hogy a közeljövőben mennék Svájcba :D ...


A gyönyörű csipkeszegély, és a talán még gyönyörűbb minta a kis szépségen :) ...


Ő már ajándék volt, ráadásul attól a haveromtól, akiről fentebb írtam, hogy eltörte a legyezőmet, amolyan "vigasz-díjként" kaptam. Egyébként Ő Kínából való, nagyon masszív kis jószág, főleg hogy látszólag semmi se tartja össze. Neki a bojtján szeretnék majd változtatni, az nem tetszik egyedül ^^" ...


Ilyen szép mintái vannak, és szerintem ez is valami préselt bambuszból vagy hasonlóból készülhetett, mert szintén nagyon könnyű kis darab....


... ráadásul hozzá még egy dobozka is járt, ahol tárolni lehet, hogy esetleges utazáskor ne érje semmiféle baleset a csomagban. Mondjuk én mindig így tárolom :) ...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek!! Különösen a svájci tetszik! :) Nem lehetett könnyű a japán legyezőre rávarrni a csipkét. Ügyes vagy!
    Ilyen, mint amit utoljára mutattál anyukámnak is van, legalább kettő. Ezek tényleg meglepően könnyűek!

    VálaszTörlés
  2. Ja viszont bojt nekünk nincs rajta.

    VálaszTörlés
  3. Gratula!
    Nyertél :)
    Írj mailt (blogomnál kint a cím) és megy a kép.
    Szupik a legyezők :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...