2011. szeptember 23., péntek

30 nap Gothoknak - 8. Mi volt a legjobb és legrosszabb tapasztalatod a "nem-Gothokkal"?

Kép eredeti helye
Hát, erre a kérdésre adott válaszommal biztos nem fogok újat mondani :) , főleg, mivel mindkettő a megítéléssel kapcsolatos.
A legrosszabb és legjobb élmény? Biztos nem tudnék egyet-egyet kiemelni, hiszen olyan sok van.
Legrosszabb közé a túlzott ítéletet sorolnám. Talán paranoiás vagyok, talán nem, de előfordult már vele, hogy elkapott az érzés, hogy csak azért nem ülnek le mellém a buszon, mert valami rossznak gondolnak. A beszólogatásokról is írtam már ebben a csokorban, de azt inkább "mókásnak" találom.
A legjobb élmények pedig pont azok, amikor vadidegenek szólítanak meg. A legtöbben a szoknyáim miatt :D Például, a múltkor szállok le buszról, és egy lány odajött mellém, hogy hol lehet ilyen részekből összerakott, földig érő szoknyát venni, mert Ő mindenhol rövidet talál csak :D . Pár napja egy idős néni kiabált át nekem az út túloldaláról, hogy milyen szép a szoknyám, és hogy hol vettem :D .
A legtöbbször egyébként pozitív élmények érnek, gondolom azért is mert Szeged egy elég nagyváros, így
 a) az emberek közömbösek
 b) hozzászoktak már a "furcsaságokhoz
Mondjuk, így belegondolva a múltkor a vilipótlón ülve láttunk egy nagyon durván goth lányt a megállóban, és az egész villamos őt bámulta, elkezdtek fujjogni meg mi egyéb. Még a hozzám közel álló barátnőim is, és komolyan mondom úgy éreztem mintha engem sértegetnének. Mondjuk, utána mondtam is nekik, hogy nem kéne, egyébként is, mivel ismernek engem, tudják milyen vagyok a külsőm ellenére, és jó lenne ha nem a külső alapján ítélnének meg embereket. Egyébként is úúúútálom, amikor valaki beszól a másik cipőjére/ nadrágjára/ hajára, stb... :S

2 megjegyzés:

  1. Sajnálatos módon ilyennel már én is találkoztam. Aranyos Tőled, hogy bevédted. :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...