2011. szeptember 27., kedd

Praktika - "Felújítás"

Lakótársnőm kért meg rá, ha már benne vagyok a "szakmában", akkor hozzam rendbe az évek óta darabokban álló karkötőjét. Gumis damilt használtam hozzá, és most életemben először kellett "duplalyukas" dolgot fűznöm, de azt hiszem sikerült rá kifejlesztenem egy viszonylag jó módszert - csak egy asztal és egy kis cellux kell hozzá :) . A lyukakkal is egész jó szerencsém volt, hiszen egy vastagabb tű is könnyen átfért rajta, csupán a virágos részek közepénél lévő lyukakkal kellett kicsit ügyeskednem, az ugyanis egész bent ül. Minden esetre, mikor átnyújtottam kaptam egy nyakbaugrást :) ... 


A feladat maga két okból volt nagyon jó - egy, hogy ne érezzem azt hogy nem csinálok semmit :D , kettő, hogy ne csak "szimplalyukas" dolgokkal ismerkedjek meg, túl kellett esnem a tűzkeresztségen :) . Tudom, hogy ez nem valami nagy cucc, de szerintem is nagyon szép ez a karkötő, vétek volt évekig darabokban tartani, így örülök hogy újra hordhatja a gazdakisasszonya :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...