2011. szeptember 3., szombat

31napos csokor - 3. nap - Próbálj ma ki egy új anyagot!


Nagyon sokat agyaltam, hogy mi is lehetne ez az "új anyag", és körbepislogva a szobámban, megakadt a szemem a "régi pénzes" dobozkámon. Ebben ugyanis van talán még fillér is :) , meg olyan pénznemek, amiket például az euro bevezetésekor kivettek a forgalomból.
Van köztük például görög drachma, szlovák korona, meg még sok más egyéb is (például 2 forintos, 1-2 eurocent, stb).



És volt két olyan pénzérmém is, amit még nagyon-nagyon régen kifúrattam egyik barátnőm nagypapájával, hiszen már akkor mindenfélét akartunk vele díszíteni. És most ezt a két kifúrt pénzérmét használtam fel, hogy kicsit bővítsem a karkötőmet.


Egyébként nekem nagyon tetszenek a különböző országok pénzérméi, igazán különleges 1-2, főleg azok, amik nem kerekek, hanem mondjuk hat-, vagy nyolcszög alakúak, illetve szeretem azt is megfigyelni, hogy 1-1 pénzérmén milyen arc, vagy kép van. Az ilyesmi szerintem sokat elárul egy országról.

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...