2011. szeptember 27., kedd

31napos csokor - 27. nap - Egy étel/ital/desszert receptje, amit tavasszal szívesen készítesz


Attól tartok, hogy nincs kimondott tavaszi receptem, hiába gondolkodtam rajta rengeteget, így úgy döntöttem, hogy a lasagne receptjét osztom meg veletek, mert ahhoz képest, hogy milyen bonyolultnak tűnik, olyan egyszerű :) !!!

A paradicsomos szószt én ugyanúgy szoktam elkészíteni, mint a makarónikét, sima darált hús + paradicsompüré, ketchup, pici víz esetleg, és persze sok-sok fűszer :) . Aki nem érez indíttatást arra, hogy maga készítse el 200-300 forintért egész finom paradicsomszósz alapokat lehet már kapni. Ha kész, ezt félreteszem, és jöhet a besamel mártás.

A besamel mártás is csak elsőre tűnik vészesnek, valójában nem az. Csupán vaj, tej, liszt, és még pár fűszer keveréke. (ITT egy remek besamel mártás recept!) Itt inkább arra kell vigyázni, hogy ne csomósodjon be a mártásunk, de ezzel is nagyon gyorsan el lehet készülni!

Ezután nincs más hátra, csak a rétegezés - tészta + besamel + paradicsomszósz x X, majd a legfelső paradicsomszószra jöhet a sajt, majd a sütő.
Az egész folyamat, a sütéssel együtt kb egy óra, aki nem mosogat közben, akkor persze rövidebb idő :) , de szerintem teljesen megéri :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...