2011. szeptember 30., péntek

30 nap Gothoknak - 15. A kedvenc vagy legdrágább eleme a szekrényednek


Jobban végiggondolva a ruhatáramban lévő dolgok árait, azt hiszem egyértelműen a 8 soros Martens bakancsom a legdrágább része... Nincs ugyanis 25 feletti ruhám :) , sajnos nem vagyok gazdag, hogy megengedhessek ilyesmit magamnak. Ráadásul a bakim szeretem is. Főleg, mert már lassan 7 éve szolgál, és még semmi baja sincs! Igaz, a fűző már lett benne párszor cserélve, de kb 2-3 éve ugyanaz van benne. Tényleg imádom, főleg mert szoknyához, nadrághoz egyaránt fel lehet venni (vagy legalábbis én felveszem :P ), és bár picit sajnálom, hogy nem acélbetkós, de azért szeretem, mert így talán kicsit konszolidáltabb, nőiesebb.
Persze azért egy 20 soros, acélbetétesről még nem mondtam le :) ... Meg ha egyszer megnyerem a lottót, akkor beszerzek egy unionjackest is ^^

7 megjegyzés:

  1. Nekem kb két éve Invader bakim van, tízsoros asszem :) szeretem nagyon, bár kíváncsi leszek, meddig bírja majd. Alapvetően a katonai bakancsra esküszöm, az előző öt évig szolgált :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is a bakancsom a ruhatáram legdrágább eleme, bár használtan vettem kilencezerért, de még úgy is. :) az az Union Jack-es nagyon jól néz ki! Én tornacipőben szeretnék Union Jack-est, inkább tornacipős vagyok, nem annyira kedvelem a bakancsokat - túl nehéznek érzem őket - az acélbetétesem kivételével, mert azt szeretem. :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, én az UnionJack-mániámban lassan úgy vagyok, hogy bármit elfogadnék, amin rajta van :D !

    5 évig :O ? Az szép, Stenonis :) ! Biztos sokáig fogja bírni, bár én ősztől tavaszig szoktam csak hordani az enyémet, amikor hideg van :S ...

    Képzeljétek, ma vettem a Deichmanban egy olyan cipőt, ami teljesen úgy néz ki mint egy betétes baki, icipici (kb 2 centis) sarokkal ^^ ... Ja, és persze fűzős, meg cipzáros, nagyon jól néz ki szerintem ^^

    VálaszTörlés
  4. úúú, linket róla, kíváncsi vagyok :) egy min 20 soros acélbetkósra amúgy nekem is fáj a fogam, de elég drága lenne ahhoz képest, hogy nem hordanám gyakran...

    VálaszTörlés
  5. Oh, én is Union Jack-mániás vagyok, vagyis pontosabban anglomán... de ebbe ez is beletartozik : D Táskám, pólóm, medálom van eddig, de szeretnék tornacipőt, nyakkendőt, esetleg övcsatot is egyszer... :) Mert ilyen holmikból sosem lehet túl sok :D (ugyanez áll a Doctor Who-s dolgokra is nálam, anglomániámhoz az is hozzátartozik, hogy Wholigan, azaz DW-rajongó vagyok)

    VálaszTörlés
  6. Stenois, mindjárt írok róla egy bejegyzést ^^!!
    Hát, igen, a bakancsokkal nekem is a legnagyobb bajom az áruk :S ...

    Jaja, Aidan, meg tudom érteni, nálam is minden jöhet, aminek köze van Angliához :D ... Nekem nincs túl sok UnionJack-es cuccom, főleg mert szinte csak "minta nélküli" ruháim vannak, de ha valaminek nem lehet ellenállni, annak sajnos nem lehet ellenállni ^^

    VálaszTörlés
  7. Nálam is a bakancsom viszi a pálmát ár terén, a 10 soros Shelly's Ranger-em (polgári nevén Irénke :D) 24.000 Ft volt. Ami szerintem rohadt drága... De még így is az olcsóbb oldalról rendeltem.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...