2011. szeptember 2., péntek

31napos csokor - 2. nap - Egy olyan alkotásod, ami merőben különbözik a többitől


Nem nagyon szoktam szerintem olyan alkotást készíteni, ami sokban különbözne a többitől, valahogy mind a "részem", nem is csinálok csakúgy ékszert, csak akkor ha megvan hozzá az ihletem. 

És akkor jött Vegazussal a Cserénk, ahol ugyanis egy kulcstartópárt (így legalább már nem fogok csalni, hiszen a "pár" az egynek számít vagy mi :D ) készítettem. Nem is véletlenül került bele a két videó sem a bejegyzésbe, mert képzeljétek, ha Kate Micucci-t 'hallgatok' (nem szoktam gyakran, sőt, inkább csak akkor ha rámjön a 'dilióra'), valahogy mindig ez a pár jut eszembe :) ... 

És hogy miért pont ez a két alkotás üt a leginkább a többitől? Egyszerűen a stílusa miatt, meg mondjuk nem is szoktam túl sokszor filcet használni (abból készültek a kulcstartók, meg némi gyöngyből), és főleg nem ennyi színt (és főleg nem ilyen színeket)! 

Nem mintha megbántam volna, az elkészítés alatt is csak folyton az járt fejemben, hogy vajon jó-e, mennek-e a színek egymáshoz, vagy hogy eléggé vidám lesz-e, kellőképp fog-e Vegazushoz hasonlítani... Tehát egy jó nagy kihívás volt ez számomra :) ! Minden esetre nagyon is örülök, hogy megcsinálhattam őket ^^! 


2 megjegyzés:

  1. Hehe :) Én tehetek róla :P És a Dokikat is nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
  2. :)))))
    Jaja, én is nagyon megszerettem a Dokikat ^^

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...