2011. szeptember 19., hétfő

30 nap Gothoknak - 4. Nevezz meg sztereotípiákat, amik rád is vonatkoznak

Egy sztereotípia, ami jellemző rám.
Hát, ez aztán egy nehéz kérdés. Mert mondhatnám, hogy bizonyosan jó sok sztereotípia igaz rám, bár az egyik legnagyobb hobbim az első benyomások lerombolása :) . Az egyik legjobb pillanatai az életemnek az, amikor egy hozzám közel álló személy, barát azt mondja, hogy "Na basszus, amikor először megláttalak teljesen másnak gondoltalak!".
Hiszen nem vagyok antiszociális, nem vagy sátánista, nem vagyok ateista, nem kaksizok denevéreket :D , nem alszom koporsóban, stb.
Azonban, én is szeretem a rózsákat (meg a nárciszokat, sőt, szinte az összes virágot), szeretem a pók-, denevér-, koporsó motívumokat, életem 90%-ékát fekete ruhában töltöm, elvarázsolnak a kastélyok, a kripták, a furcsa vagy éppenséggel szép temetkezési helyek, imádattal adózom a szoknyáknak és a fűzőknek, illetve a fekete csipkének, szeretek kreatívoskodni, írni, rajzolni (de sajna rajzolni nem tudok :D ), stb.
Azonban egyetlen kérdésem van csak - Valóban sztereotípiák ezek, vagy olyan "alap dolgok", amik a "gothoskodáshoz" elengedhetetlenek? A legesleginkább rám jellemző sztereotípia tehát az talán, hogy nem azt vallom, hogy nem vonatkozik rám egyik sem :).
Egyébként is, ha valaki megkérdezi, hogy "Te goth vagy?" akkor az esetek 98%-ékában azt válaszolom, hogy "40%-ék goth, 60%-ék Blithe/önmagam".

Kép eredeti helye

Kép eredeti helye
"People put themselves in boxes I just label them."
- "Az emberek dobozolják önmagukat - én csak címkézem őket"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...