2011. szeptember 6., kedd

31napos csokor - 6. nap - Egy étel/ital/desszert receptje, amit nyáron szívesen készítesz

Tudom, hogy egy darabról volt szó, de muszáj volt hosszasan kifejtenem magam, képtelen voltam visszafogni a szavaim :$ ... Bocsánat! De azért remélem adtam pár jó tippet : )! 


Be kell valljam, hogy a nyáron a melegen kívül még egy dolgot nem szeretek - méghozzá a sütő mellett állni, és a melegben még a sütő melegét is érezni. Pfúúúhh, azt nagyon nem szeretem! Így nálam előkerülnek a "tepsis" ételek, amit csak összedobunk egy tepsiben, és be a sütőben, és csak 5-10 percenként kell ránézni, hogy még mennyi idő van hátra (pl. Rakott zöldbab, "Tepsis Mindentbele", stb). Nyáron egyébként a saláták is elengedhetetlenek, sok, friss zöldségből :) ! Sajnos a gyümölcsöket még mindig nem szeretem :S ... Csak 1-2tőt.

Desszerteknél is hasonló "elvet" vallok, például JoghurtosMuffint, vagy EpresJoghurtosMuffint, vagy PudingosMindentbelét, vagy ami egyik kedvencünk, DórikaNemKellSütni sütijét csináljuk :) . Ha nem ezt, akkor "Gyümölcsrizst" szoktam csinálni, ami lényegében rétegezve tejberizs (vaniliáscukorral :) ) és gyümölcsszeletek. Mindenféle gyümölcsöt szoktam bele tenni, főleg barackot és szőlőt ajánlok, és nem árt betenni a hűtőbe egy kicsit, és így nagyon finom hűsítő finomság lesz :) ! Esetleg egy kis citromot is csepegtethetünk rá, ízlés szerint :) ...

Italoknál más a helyzet. Inni szinte mindent megiszok, ami finom hideg. Egyik ismert itóka ugyebár a hagyományos limonádé, de az Idea Koktélok között a Vodkások közül is szoktam nézelődni ^^... Egyik kedvenc a "See Breeze", ami Vodka, Grapefruitlé és Áfonyaléből áll. De nagyon tudom ajánlani a Vodka-Lime-ot, esetleg a "Szolnoki Istennyilát", ami málnaszörp, szénsavas ásványvíz és vodka egyvelegéből áll.

1 megjegyzés:

  1. Gyümölcsrizst én is szoktam csinálni! :) Fincsi
    De én szinte az összes gyümölcsöt szeretem.
    Meg amit még imádok nyáron az a banánshake! ;)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...