2011. szeptember 3., szombat

Pihenős poszt - TAG és videó

Hoztam nektek egy szerintem nagyon klassz zenét ^^ ...

E mellett ezt a TAG-et Lux blogján találtam, gondoltam kitöltöm :)


Neved: Kárász Petra (mailcímemből sejthető :D )
Beceneved: Blithe (MagiC)... meg "Ruska" ("Pet-Ruska"), Pet, meg Kuli :) Kinek mi, mindenki másképp hív
Korod: 20
Nemed: lányzó
Születésnapod: december 20 (linkelve a wikipédia, ha netán valakit érdekelne :D )
Ki született még ezen a napon? Uri Geller :D (ő volt a legérdekesebb a felsoroltak közül)
Történt még valami érdekes ezen a napon? 1699-ben a kedvenc uralkodóm, Nagy Péter cár bevezeti Oroszországban a Julian-naptárat... a többi nem olyan izgalmas/érdekes... 
Horoszkópod: nyilas
Súlyod: -5 kiló nyár eleje óta ;) :)
Hajad színe: elméletileg padlizsán, gyakorlatilag fura lilás-vöröses 
Szemed színe: "moszatszín"

.::AZ UTOLSÓ::…
…film, amit moziban láttál: már nem emlékszem :S ... Talán a King Fu Panda :D 
…film, amit otthon láttál: Förtelmes Főnökök ^^"
…könyv, amit olvastál: még mindig a Gyilkos asszony-t olvasom
…ember, akit felhívtál: Dórika
…ember, aki felhívott: Fio
…TV-mûsor, amit láttál: passz, nem nézek TV-t :-/ ... 
…kaja, amit étteremben ettél: mandulás csirkemell sültkrumplival
…dolog amire rájöttél: fáj, ha a csillárról lelógó denevéreknek nekimész
…szám amit meghallgattál: a fentebb linkelt :)
…dolog ami ma a suliban történt veled: még nem indult be az egyetemi élet :)

.::MÚLT::.
Akit a legjobban hiányolsz: a barátnőim, akik a nyarat otthon töltötték és nem Szegeden, mint én :)
Amit a legjobban hiányolsz: pffúúúú... jó kérdés... talán egy ölelés és egy csók... vagy nem :D
Ha visszamehetnél az időben, hova mennél? A viktóriánus angliába. Vagy az ógörögökhöz. 
Egy olyan dolog, amit megbántál: sok évet elpazaroltam
Egy olyan dolog, amit szívesen elfelejtenél: milyen a fájdalom és a magány érzete

.::JÖVÕ::.
Állás: Gyámügyben valami, esetleg a Családsegítőknél vagy egy Nevelőintézetben... Vagy iskolában :)
Kocsi: Fekete Barkas lila bársony függönyökkel ^^... Vagy egy szép régi Volga :)
Házasság: Biztos lesz, akiért meg fogok őrülni :) ... Tervben van, de nem minden áron. 
Gyerekek: Szintén tervben van, és szintén nem minden áron. 
Fiad neve: Apuskával közösen lesz kigondolva, de tuti megkapja a "Holló" nevet is :)
Lányod neve: Szintén apuska is beleszólhat majd, de tuti hogy egyik neve a Gyöngyvér lesz :)
Nászút: Krakkó! Esetleg London. De inkább Krakkó.
Hol fogsz lakni?: Ha nem Szegeden, akkor valami kisvárosban vagy faluban, esetleg Kisteleken. 
Mit fogsz csinálni 20 év múlva? Gyerekeket nevelek, finomakat főzök, és gyerekeknek segítek :)

.::EGYIK VAGY MÁSIK?::.
Virág VAGY Csoki? Mindkettő jöhet :$
Szárazföld VAGY Tenger? Szárazföld! esetleg Hegyek :)
Alma VAGY Narancs? Ha nagyon muszáj, akkor alma... 
Vanília VAGY Csoki? Csoki
Vígjáték VAGY Horror? Vígjáték
Akció VAGY Művészfilm? Művészfilm
Könyv VAGY Újság? Könyv
TV VAGY Rádió? Rádió, ami a kocsiban szól :)
A pohár félig üres VAGY félig teli? Ha alkohol, akkor félig üres ;) :)

.::HISZEL A(Z)::…
…angyalokban? Igen.
…földönkívüliekben? Talán. 
…Pokolban? Igen.
…Mennyországban? Igen.
…Istenben? Az Újszövetségi "Megbocsájtóban" igen, az Ószövetségi "Bosszúállóban" nem. 
…magadban? Muszáj :)

.::ELÕFORDULT MÁR VALAHA IS::…
Ültél repülőn? Egyszer.
Sírtál mások előtt? Sajnos igen... 
Másztál fára? Naná :) !
Elaludtál moziban? Nem...
Találkoztál híres emberrel? Láttam utcán már a Fábryt... :D
Féltél, hogy szurit kapsz? Kicsiként. 
Tömték fogadat? Sajnos :-/ ... 
Telefonbetyárkodtál? Igen ^^" ... 
Lógtál az iskolából? Óráról. Suliból mindig csak igazolással :)
Úsztál tengerben? Igen. 
Sírt barátod a válladon? Igen.
Voltál templomban? Igen. Imaházban is ^^! 
Voltál síelni? Igen.
Fennmaradtál egész éjszaka? Igen, elég sokszor ^^ ... 
Táborban voltál? Igen.
Fociztál? Ált. suliban "Gólkirálynő" voltam :) (én voltam az egyetlen lány, aki szeretett focizni ^^)
Sushit ettél? Nem.
Külföldön voltál? Igen.
Bepisiltél? Biztos kisgyerekként, de nem emlékszem rá.
Gondolatban megöltél valakit? Álmomban csak.
Volt autóbaleseted? Koccanásos eddig még csak szerencsére, és akkor se én vezettem :S ... 

.::MIT GONDOLSZ RÓLA?::.
Álmok: Ártani nem árthat, ha hiszünk bennük :) ! 
Szerelem: Elkezdtem újra hinni benne.
Fiúk: Soha nem értettem meg őket. Pedig állítólag egyszerűek. 
Lányok: Van, akit jobb elkerülni, és van akit egyszerűen nem érdemes kihagyni :)
Élet: Azért van, hogy küzdjünk és higgyünk. 
Halál: Túl nagy tabuként van kezelve, pedig csak az élet velejárója. 
Titanic: Túlértékelt egy film. A hajóról nincs véleményem. 
Dohányzás: Aki szereti csinálja, akit zavar, arra meg ne fújják rá a füstöt. 


.::CSAK ÚGY::.
Plüssállatkával alszol? Ciki, nem ciki, igen ^^... 
Hány párnán alszol? Mikor mennyin... De két nagy és jó pár kicsi van "kéznél".
Jobbkezes vagy, vagy bal? Jobb.
Kit szeretsz a legjobban? A családomat és a barátaim. 
Kit utálsz a legjobban? A bunkó, nagyképű, tahó embereket!
Mi van az egérpadodon? Egy pizzáskönyv az egérpadon, mert a pucérpasisomat nem találom :( ... 
Mi van az ágyad alatt? A padló. Nincs lába az ágyamnak.
Amitől a legjobban félsz: Aquaworldöktől, bogaraktól, békáktól, kígyóktól... 
A legrosszabb érzés: Amikor magadtól jössz rá, hogy akinek az egész életed áldoztad volna, túl betoji ahhoz hogy kimondja, hogy már nem szeret egy ideje, vagy talán soha nem is szeretett, csak ezt gondolta. 
A legjobb érzés: A sikerélmény a léleknek. A testnek az orgazmus. 
Mi jár most a fejedben? Hogy vajon mennyire alpári, hogy leírtam, hogy a testnek a legjobb érzés az orgazmus... és hogy lényegében igazam van, akkor is ha ez szintén egy "tabu-téma" :D ... 
Vannak háziállataid? Sajnos nincs, de szeretnék egy tengerimalacot :) ... 
Ha állat lehetnél, mi lennél? Egér, tengerimalac... vagy egy koala... 
Melyik szavakat használod túl gyakran? szerintem... hmmm... jó kérdés... 

.::ELSÕ DOLOG, AMI ESZEDBE JUT::.
Láncfûrész: egy favágó-verseny, amin 4-5 éve részt vettem mint néző :)
Iskola: túl lehet élni, az egyetemet már nehezebb :)
Tehenek: nem szeretem a vörös húst... 
Kanada: a juharfalevél
Egerek: egy cuki egeres kép^^


.::Álmok és rémálmok::.
Gyakran vannak rémálmaid? Nem. Régebben se volt sok. Maximum "szomorú" álmok, de rémálom? Nem...
Általában miről álmodsz? Az "életről" és minden apróbb-cseprőbb dolgáról. 
Miről álmodtál legutóbb? Azt inkább nem írom le ^^" túl zavaros volt. 
Mi volt a legutóbbi rémálmod? Passz. Amelyikre emlékszem, az egy kaszabolós-gyilkosos volt... 
Mi volt a legérdekesebb álmod? Amikor álmodtam egy nappaliról, és másnap elmentünk tesóm haverjához és ugyanolyan nappalijuk volt O,O ... 
Volt olyan álmod, ami valóra vált? Igen ^^ ... 

2 megjegyzés:

  1. Ez jó :)

    Nem is tudtam, hogy van a Wikipédián ilyen naptár. Megnéztem a magamét, és kiderült, hogy egy napon születtem Neil Armstronggal. :D

    A Kuli az milyen becenév? Hogy jött? :)

    A moszatszín nagyon vicces, ez valami zöldesszürke? :)

    Én is a Förtelmes főnököket láttam utoljára, igaz, hogy én moziban. :)

    És amin még nagyon jól szórakoztam, az a "Mi jár most a fejedben" kérdésre a válaszod. :D

    VálaszTörlés
  2. Kuli a "Kulacs"-ból jött, ami meg a "névművészeti vázából" :D , az pedig egy ... nem is tudom, viccelődésből :D - mert én mondtam, hogy én nem vagyok köcsög, csak túl őszinte... :D

    A Moszatszín, az ilyen zöld is, barna is, szürke is :D

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...