2011. szeptember 9., péntek

31napos csokor - 9. nap - Öt dolog, amit legjobban szeretsz a nyárban

Kép eredeti helye

Ez szerintem számomra a legnehezebb feladat, de azért megpróbáltam összeszedni minden szép és kedves gondolatomat :) ...

1) Nincs iskola, nincs ZH, nincs Vizsga (csak a nyár elején), így 2,5 hónapra teljesen el lehet felejteni az iskolát, az okosítót, bármit :) ... Az ember leánykája megnyugodhat, végre nem kell 6kor kelni, stb...

2) Meleg éjszakák. Nyáron az éjszakák nagyon kellemesek, az ember nyugodtan szervezhet "éjjeli bagolykodásos programot", és nem kell attól félnie, hogy megfázik, sőt, most a nyáron is volt olyan éjszaka, amikor szerintem volt 30 fok körüli a hőmérséklet.

3) Szinte üres a város. Nyárra ugyebár a legtöbb egyetemista hazamegy, a helyi járatok számát is csökkentik, de így is van hogy kevesen utaznak csak a buszon. Szeptember 1-én érezhető volt a változás, rengetegen jöttek vissza, rengetegen vannak mindenhol. A túl sok embert egy helyen pedig nem szeretem.

4) Rengeteg friss zöldség. Imádom a zöldségeket, és nyáron nagyon szeretem, hogy nem üvegházi, meg marokkói vagy akármilyen más országbeli árut kell venni, hanem megtalálható a magyar is. Sőt, sokszor piacról vesszük inkább meg a dolgokat, "néniktől és bácsiktól", esetleg nagymamám hoz valamit a kertjéből. Hajj, imádom őket! Olyan finomak és különlegesek...

5) Van idő alkotni. Iskolaidőben az ember erejét kiszívják, ideje nagy részét pedig ha nem az iskolában, akkor a barátaival tölti, akik visszatértek, hiszen nyáron mindenki (szinte) hazamegy. A nappalok is rövidülni kezdenek, de nyáron szerencsére van hogy fél9-9 körül is még világos van este, a suli sem "rabolja" az időnket, barátainkkal való MSN-enezés, Skype-olás közben pedig könnyűszerrel varrogathatunk, és ez elég furcsán adná magát mondjuk egy kocsmában vagy más bulizó helyen :) ...

Nos, csak megoldottam, örülök hogy túl vagyok ezen a "mumuson" ^^ ...

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...