2011. szeptember 25., vasárnap

30 nap Gothoknak - 9. Melyik zenét nem kedveled?

Ezt gyorsan pótlom most, elég nekem egy lemaradás is :) !!!

Kép eredeti helye

Olyan zenei ág, amit nem kedvelek? Hmm... Jó kérdés.
Régebben erre azt a választ adtam volna, hogy "Óóóó, igen, gyűlölöm ezt és ezt és ezt". Ma pedig elgondolkodom a kérdésen. Azt hiszem, abszolút igaz, hogy az ember a "korral" csak bölcsebbé válhat :)
A kérdést most picit átfogalmaznám - Melyik az a zenei stílus, ami egyáltalán nem tud megérinteni. Ez egyértelműen a hip-hop és a rap zene. Valahogy sose szerettem a hip-hopot, sose tudtam átélni, vagy értelmezni. Rettentő távol áll tőlem ez az "életstílus", ez a zenei stílus, minden. Egy ilyen szám monotonitása - bocsánat, de számomra rettentő monoton - elborzaszt, és inkább elkapcsolom a TV-t, rádiót, mert magamtól bizony nem tennék be egyet sem a YouTube-ba /az én zenelejátszóm :D/.
Értékelem, sőt, meg is értem a hip-hop híveit, hiszen az az ember, aki értékelni tudja a zenét, egyértelműen egy kincs tulajdonosa. Hiszen "A zene az emóció gyorsírása", ahogy Lev bácsi mondotta volt :) ... Ezen állítás tükrében viszont kénytelen vagyok azt kijelenteni, hogy nekem nincsennek "hip-hop-emocióim". :)

2 megjegyzés:

  1. Egész addig éreztem ugyanígy, amíg nem kellett hip-hop-ra táncolnom. Elsőre utáltam az egészet, de ahogy a mozgáskultúráját a magáévá teszi az ember, már sokkal élvezhetőbb. Magamtól én sem teszek be ilyesmit, max egy-két szám van, ami amúgy is tetszik, de pl partizni nagyon tudok rá :D Én inkább a techno, dance és hasonló zenei stílusokkal nem bírok megbarátkozni, azok már tényleg monotonok, és semmi de semmi élvezhetőt nem találok bennük.

    VálaszTörlés
  2. Hát, nem tudom, én azokkal jobban vagyok :D ... Mondjuk, azokat se hallgatom, lehet inkább csak hozzászoktam tesóm miatt, Ő elég sok ilyesmit hallgat :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...